banner
thuy_14

Impact Sales & Marketing BeLux kiest voor Thuy Wommelgem en Auto Natie

552

Impact Sales & Marketing BeLux bestelde 31 nieuwe auto’s. Het gaat om 20 Skoda’s en 11 VW’s. De levering gebeurt bij Garage Thuy Wommelgem en verloopt in verschillende fases. De eerste auto’s werden al op 1 juli overhandigd.

Impact Sales & Marketing BeLux is de nieuwe naam van Europromotion. Zij gingen in 1989 van start. Op dertig jaar tijd heeft het bedrijf een stevige reputatie opgebouwd in wat Field Marketing wordt genoemd. Om de commercialisering van de producten van Procter & Gamble te ondersteunen, koos P&G ervoor om vanaf 1 juli 2020 een partnership aan te gaan met Impact Sales & Marketing BeLux. Door deze nieuwe samenwerking en de start van een nieuw team toegewijde medewerkers, besloot Impact Sales & Marketing BeLux zijn vloot uit te breiden met 31 nieuwe auto’s. 11 daarvan zijn Volkswagen’s en komen rechtstreeks van Garage Thuy Wommelgem. De 20 Skoda’s worden door Auto Natie geleverd.

 

Impact Sales & Marketing BeLux: De belangrijkste schakel tussen de producent, verkooppunten en de consument.

Voor zijn klanten werkt Impact Sales & Marketing BeLux businessmodellen uit. Zo helpen zij klanten om hun Sales & Marketing ambities te realiseren in supermarkten, speciaalzaken, horeca en via andere kanalen. De acties kunnen heel verschillend zijn en variëren van demo’s op locatie, het attractief opstellen van de producten in winkelpunten, tot het vertegenwoordigen van verschillende merken. Het doel van de acties is vaak uiteenlopend, zoals het versterken van het imago van een merknaam, het promoten en onder de aandacht brengen van producten en het stimuleren van de verkoop. Achter deze activiteiten zit een strategie die door Impact Sales & Marketing BeLux is uitgewerkt. Door een ver doorgevoerde digitalisering kan Impact Sales & Marketing BeLux het verloop en de impact van de acties op de voet volgen en de resultaten analyseren en interpreteren.

 

Skoda en Volkswagen

Een van de nieuwe klanten van Impact Sales & Marketing BeLux is P&G, beter bekend als Procter & Gamble. Deze Amerikaanse multinational vertegenwoordigt een hele reeks wel bekende merknamen gaande van Tide en Gillette tot Tampax. Net om de commerciële activiteiten van P&G te ondersteunen heeft Impact Sales & Marketing BeLux 31 nieuwe voertuigen besteld. 10 daarvan zijn Volkswagens Caddy. Verder gaat het om 17 Skoda’s  Octavia Combi, 3 Skoda’s Superb en 1 Volkswagen Passat Variant.

 

Perfecte partners

De deal is een verhaal van perfecte partners. Garage Thuy Wommelgem iseenVolkswagen-verdeler, zowel voor personenwagens als lichte commerciële voertuigen, en staat in voor de levering van de Caddy’s en de Passat’s. Voor de levering van de Skoda’s tekent collega Auto Natie. De service van de voertuigen gebeurt wel steeds bij Garage Thuy Wommelgem. Daar is volgens Steven De Kesel (Specialist Commercial Vehicles) meer dan één reden voor: “Bij Garage Thuy Wommelgem zijn we als het ware buren van Impact Sales & Marketing Belux. We zijn slechts een paar kilometers van elkaar verwijderd. Impact Sales & Marketing is sinds 2012 klant bij ons en heeft al meer dan 70 voertuigen uit de Volkswagen Group in dienst. Dat zij terug bij ons aankloppen, is ongetwijfeld voor een groot deel te danken aan onze flexibele opstelling qua service. Als dat nodig is, zorgen wij voor een vervangwagen, zodat de mobiliteit van hun medewerkers verzekerd blijft. Bovendien konden wij dankzij Volkswagen D’ieteren Finance en Christof Willems (Key Account Manager Volkswagen D’Ieteren Finance) een interessante leasingprijs aanbieden en een gelijkwaardige aanloopwagen tegen hetzelfde tarief. Op deze manier konden we de klant volledig ontzorgen. Zo kan Impact Sales & Marketing Belux voor zowel verkoop als naverkoop van zijn wagenpark terecht bij Thuy Wommelgem.

Steven De Kesel zal bijgestaan worden door Claude Van Damme (Business Relations Manager Antwerpen Centrum) van Fleet Group Antwerpen – Mechelen. Hij is het aanspreekpunt voor al uw vragen rond de impact van de nieuwe fiscale regels van uw wagenpark. Wenst u een performante en duidelijke TCO calculatie? Ook daar helpt hij u om de juiste beslissing te kunnen nemen.

 

Wenst u meer informatie contacteer Claude Van Damme:

+32(0)476 80 80 98

claude.vandamme@am-fleet.be

 

Van analyse van het wagenpark tot ombouwing, leasing, levering, naverkoop en carrosserie kan Impact Sales & Marketing BeLux terecht bij Thuy Wommelgem. Een one-stop service waarbij de klant wordt ontzorgd. Renaud Buysschaert (IT & Procurement Director Impact Sales & Marketing en Fleet Beheerder) bevestigd alvast de goede samenwerking. Een verhaal van perfecte partners.

 

thuy_14

Bij de overhandiging van de eerste levering auto’s waren Steven De Kesel (Specialist Commercial Vehicles Thuy Wommelgem & Auto Natie Antwerpen), Eddy Depetter (Managing Director Impact Sales & Marketing Belux), Renaud Buysschaert (IT & Procurement Director Impact Sales & Marketing Belux), Christof Willems (Key Account Manager Volkswagen D’Ieteren Finance) en Claude Van Damme (Business Relations Manager Antwerpen Centrum) aanwezig. (Foto: Goran Demuynck)