banner
EasyPost Caddy TDI-8118

Dankzij Jennes loopt EasyPost op wieltjes

178

EasyPost is aan een steile opmars bezig. Om die expansie te ondersteunen, nam het postverwerkingsbedrijf net 16 Volkswagen Caddy’s in ontvangst en staan er nog eens 30 Golfs in bestelling bij de VW-concessie Jennes in Machelen.

“Je moet ons wagenpark als een visitekaartje van ons bedrijf zien”, stelt Sebastien Buess, CEO van EasyPost. “Onze medewerkers halen dagelijks de post op bij honderden bedrijven en vormen zo het eerstelijnscontact met onze klanten.” Meteen de reden waarom Buess zijn vloot wil stroomlijnen met 16 nieuwe Caddy’s die – net als de vorige tien – bestickerd zijn met de opvallende EasyPost-kleuren. “Over vijf jaar moet onze vloot 100 wagens tellen”, gaat de CEO verder. “Zo willen we meer dan 4.000 klanten ontzorgen van hun uitgaande post – of dat nu pakjes, aangetekende zendingen of gewone brieven zijn. Wij zorgen dat alles tijdig én gesorteerd bij Bpost wordt geleverd om daarna aan de meest interessante tarieven te worden verzonden.”

Sven Wysgeer, Sales Advisor bij Jennes, ziet in EasyPost een ideale ambassadeur voor de Caddy. “Onze alleskunner straalt precies datgene uit waar het postverwerkingsbedrijf naar op zoek is,” klinkt het, “namelijk kwaliteit en betrouwbaarheid.” Tel daar nog een zuinige TDI-motor en een laadvolume van 661 kilogram bij en je begrijpt waarom de Caddy zo populair is, zeker bij bedrijven die duurzaamheid hoog in het vaandel dragen. “De 30 bestelde Golfs trekken die lijn netjes door door naar de commerciële afdeling van het postverwerkingsbedrijf”, aldus Sven, “gezien onze evergreen beter dan ooit presteert met zijn nieuwe 1.5 turbobenzine.” Of hoe EasyPost met Volkswagen prima gewapend is om zijn rasse expansie te ondersteunen.